הכוח נמצא בידיים המחוברות אל הלב

הבוקר שאלתי את ונוס על התגובה הפיזית שלי לאנרגיה כשאני מתחברת אליה.

בזמן וגם אחרי התקשור איתה כל הגוף שלי חם גם מבחוץ וגם מבפנים.

הנה התשובה שקיבלתי:

היות ואת מתקשרת איתי בהיותך בגוף פיזי האנרגיה שאני מקרינה נקלטת אצלך בגוף ומייצרת תחושה. בשלב זה תגובת החום שלך היא ריפוי, מחממת כאב מחממת זיכרונות ויכולות שקפאו.

החיבור בינינו בשלב זה בעיקרו רחמי, חלקו נועד עבורך כריפוי ובשלב מאוחר יותר "תפקידך" יהיה להעבירו הלאה (היא דיברה איתי על הרעיון שצץ במוחי לפני כמה חודשים טיפול ליטוף משולב בהילינג).

התגובה של הגוף שלי מסמנת את החיבור והנוכחות שלה והקליטה שלי את התדר, זה ייקח זמן עד אשר קליטת התדר תתייצב וכך התחושות הפיזיות שלי.


בשעות הצהריים קצת לפני השנצ (לא ישנתי טוב הלילה כך שהייתי חייבת מעט השלמה) נכנסתי למיטה כדי לנוח קצת.

הרגשתי שאני מתחילה להירדם  עוד לא ממש נרדמתי ואז הרגשתי משהו קצת מוזר.. הרגשתי כמו מקלחת חמה מבפנים, הרגשתי את זרימת הדם בו זמנית לכל החלקים בגוף. 

חום שטף אותי מבפנים פתחתי את העיניים ואז ראיתי משהו מוזר בכל מקום שהסתכלתי על העור שלי ראיתי אותו בהגדלה כאילו הצלחתי לראות את העור חיי (אני מקווה שאני מובנת ומצליחה להסביר את מה שראיתי). פתחתי וסגרתי את העיניים כמה פעמים ובכל פעם ראיתי את אותו הדבר. לקח כמה דקות עד שזה פסק.


מה זה שאלתי אותה (ונוס)?

התעוררות זיכרונות, קריסטליות גנרטוריות יכולות של קליטה ושידור בעוצמה שתלך ותגדל אם תסכימי לממש פוטנציאל זה.

חזרתי ושאלתי אותה שוב כמו בכל פעם מדוע עכשיו ?

כי כעת אלו זמנים של חוסר אונים.

וכי כעת חשוב להזכיר שהכוח (האון) נמצא בידיים המחוברות אל הלב מקום משכנו של הניצוץ האלוהי שאתם.


בתקשור הקודם היא דיברה על השליה כהזנה ממקור הבריאה. השליה היא חיבור לאלוהי מקום בו מתבצע חילוף חומרים בין הרוח לחומר. בין האלוהי לאנושי. מעבר הנשמה אל תוך הגוף הפיזי.

היא הוסיפה ודיברה על כך שהרחם הוא המקום הבא "בתור" בחשיבותו והחם (אוהב) אחרי "הבית" שם אצל אלוהימה. אחריו הן הידיים שלנו.


הנחתי את הידיים על הלב וככה נרדמתי.