אנרגיה והתרחבות

לאחרונה בעקבות האמון וההתמסרות שגדלים אצלי והחיבור ההולך וגדל שלי לרוח. מתרחשים שינויים.

בלילה האחרון לא ישנתי כמעט בכלל אולי שעתיים וגם אז רב השינה הייתי מודעת לנוכחות שלי בתוך השינה.

אתמול בזמן מדיטציה ביקשתי לפגוש את קבוצת הלב כדי לקבל זוית נוספת על טיפולי מגע והילינג שאני עושה, מרגיש לי שאין שם דיוק מספיק של האני שלי.. (בתקופה האחרונה עושה שינוי והרחבה בתחום המקצועי).

בזמן המדיטציה עלה בי זיכרון על חוויה שהיתה לי לאחר לימודי רייקי (באחת מהמדיטציות שעשיתי אז ראיתי את עצמי מגיעה לאזור של אוהל לבן גדול ומואר מאוד. קיבלה את פניי דמות של אשה לבושה כולה בלבן אשר הובילה אותי למיטת טיפול ועשתה לי טיפול הילינג, בסוף הטיפול שאלה האם אני מוכנה לקבל סמלים חדשים ומידע חדש – עניתי כן ..עוד היא אמרה אין צורך להבין אפשרי להם להיות הם יבואו לידי ביטוי גם ללא ההבנה שלך ..היו לי כמה רגעים שבהם הצורך שלי להבין מעט השתלט אך בו בזמן בחרתי גם לשחרר.. לאחר שהתעוררתי הבנתי שככל הנראה קיבלתי חניכה)

נחזור לאתמול, לאחר שזיכרון זה עלה כתזכורת ומענה להמשך שיבוא (נו נו נו .. עוד שיעור בסבלנות) בלילה הייתי ערה בצורה חריגה בדרך כלל נרדמת בדרך לכרית.

הרגשתי שהחדר מלא באנרגיה שמשפיעה גם עליי ועל העיירנות שלי ואז קרה דבר "מוזר". כמות המוזר דיי גדולה אצלי בזמן האחרון כך שכבר התחלתי להתרגל ..

הרגשתי שהידיים שלי הופכות להיות חסרות משקל וחסרות קו מתאר הסתכלתי עליהן, המראה נשאר רגיל אבל התחושה היתה אחרת .. הנחתי אותם על הגב של עדי (בנזוגי) שישן לידי שהנחתי את הידיים יכולתי להרגיש את זרימת הדם במקום ..הזזתי את היד לכמה מקומות על הגב והרגשתי את קצב זרימת הדם.

ואז קרה משהו מוזר יותר, הרגשתי את היד שלי שוב חסרת משקל ובו בזמן הרגשתי שהיא שוקעת פנימה לתוך הגב ..הרמתי את היד וניסיתי לשים אותה על הפנים שלי אותה תחושה, הנחתי אותה על אזורים נוספים אצלי שוב אותה תחושה ..

בבוקר שהתעוררתי הבנתי שקיבלתי מענה לשאלה שלי, ולצידו עולה גם פחד לא מבוטל אולי פחד להתרחב.

פעם הרגשתי שיש לי 2 כובעים האחד מהם טיפולי מגע והשני עיסוק ברוח, היו לי לא מעט דיאלוגים עם עצמי במה לבחור. היום מבינה שיש כובע אחד בעל גוונים שונים.. המיקוד גם השתנה, המיקוד הוא אני ולא הכובעים.

עוד חיבור מחדש של הפאזל.