דייט עם הרוח - חלק א

חיבור מחדש לרוח וליכולת התקשור שלי הוא מסע ..המסע למי שאני

בחלקו אני משתפת והנה החלק הראשון

לצאת לדייט עם הרוח מה זה אומר ?
מבחינתי זה לפתח מערכת יחסים עם צורה אחרת של קיום.
ואם זה צורה אחרת של קיום האם יש לה שפה שונה ואחרת משלי ?
ומה זה בעצם קיום ..האם קיום זה יש ..האם קיום זה חיים..
האם קיום זה משהו קיים, האם זה ממשי, האם זה דמיוני, אם זה קיום האם זה קיים היכן שהוא ואיפה זה היכן שהוא ,האם זה בתוך הראש שלי האם מחוץ לראש שלי..
האם זה נפרד ממני או חלק ממני.

לצאת לדייט עם הרוח זה אולי לקבל תשובות לכל השאלות על חיים על הקיום על מהות.
לצאת לדייט עם הרוח זה הסקרנות האין סופית שלי לדעת איך הדברים פועלים באמת ולא מה שלמדתי סיפרו לי או אמרו לי או תקשרו או כתבו בספר.

רוצה לצאת לדייט עם הרוח לשבת על כוס קפה בבית קפה על ענן בדמוי צמר גפן ולהזמין הפוך.
לשאול שאלה, לקחת לגימה טעימה מהקפה להיות בשקט (לא אופייני לי כי אוהבת להיות זאת שמדברת לפעמים בלי סוף ) ולאפשר לרוח לענות להגיד את דבריה בסבלנות.
לפעמים זה אפילו קורה ככה בפגישה לא מתוכננת ככה פגישת מסדרון של תשובה שהסתננה לה אצלי לגבי שאלה .. תשובה כזאת אחרת כזאת של רוח או אולי זה דמיון ואולי ואולי והנה שוב מערכות היחסים עולות ואני הכוכב הראשי ספקנות הצורך באישור ..

לצאת לדייט עם הרוח .. מה לובשים ? או שבעצם לא באמת חשוב מה לובשים. ולמה עלתה בי השאלה של לבוש אולי כי אני לובשת הגנה אולי עליי להסכים להוריד את הלבוש .. אני מנסה להבין קצת יותר לעומק ..מבינה שאולי אני מנסה ללבוש דמות של מתקשרת היושבת בשקט עוצמת עיניים ומחכה שקול ידבר בראשי אולי זה לא הלבוש הנכון .. מי אמר שדווקא את המלבוש הזה אני צריכה ללבוש .. אולי אצלי זה צריך להיות נטורל אולי אני לא ממש צריכה לעצום עיניים או לשבת יפה בשקט ולחכות לקול שבראש או למראה עיניים מעולמות אחרים ורחוקים. אולי זה נמצא כאן ממש כאן בפשוט. בלי מאמץ בכאן בין מילים אלו.. יכול להיות אולי שהדייט שלי עם הרוח צריך להיכתב ..
הריי מכירה אותי הכי פשוט לי זה לכתוב ככה באופן חופשי או לדבר באופן חופשי .
שוב שואלת את עצמי ..כיצד אני מתקשרת עם עצמי והסביבה הכי טוב?
ועונה הכי טוב אני מתקשרת שאני כותבת אז המילים כאילו רצות לי בתוך הראש כמו סילון כשאני כותבת אני חופשיה.
עם הזמן גם למדתי והבנתי על עצמי שאצלי תקשור מתרחש מהלב לא מהראש. בדיוק כמו רגשות.

לצאת לדייט עם הרוח למה אני מצפה ? מי היא תהיה האם זה מוכר האם זה חביב? ואיך אני בכלל בבלינדייט האם אני בכלל הטיפוס להיפגש על עיוור עם מישהו שאני לא מכירה בבית קפה על ענן ולהזמין הפוך .. ומה אם לרוח לא מתאים לצאת לבליינדייט איתי ? ואולי זה לא בליינדייט בכלל אולי אני היא העיוורת זאת שאינה מבחינה שאותה רוח נמצאת לידי מאז ומעולם מסמנת לי באלף ואחד סימנים את הנוכחות שלה.
אולי אני עסוקה בדיבור עצמי שאינו פוסק ביקורת עצמית וציפיות שיהיה ככה כדי שאוכל לשלוט בסיטואציה ואולי באמת צריך נטורל לאפשר להיות באמת פתוח לקבל ..
כי ראבבק באמת מגיע לי דייט עם הרוח ..
מפגש בין הרוח שאני לרוח שהיא דיאלוג של רוחות .. אולי כל שצריך זה לבוא נטורל לבוא ברוחי ולא במוחי .. אולי כמו שכתבתי בהתחלה צורה אחרת של קיום
אני קיימת בגופי שאפשר לחוש אותו אך אני קיימת גם ברוחי ..
איך זה מרגיש להיות קיים ברוחי האם להיות קיים ברוחי יש לכך תכונות ויכולות שונות ואם כן מהם ?
מה זה אומר או מרגיש או חש קיימות הרוח שלי ?
אולי איתה אני בכלל צריכה לצאת לדייט ..
דייט עם הרוח שאני לצאת לדייט עם החלק הזה שלי.. אותו חלק שכאשר מכירים אותו יוכל לצאת לדייט עם רוח האחרת שם על הענן.