הדרך השרונית המיוחדת שלי לתקשר עם הרוח

ממשיכה לשתף בתהליך שאני עוברת.

 אז בימים האחרונים ירדה לי תובנה או יותר נכון עלתה למודעות שלי הבנה על הדרך השרונית המיוחדת שלי לתקשר עם הרוח/אנרגיה/יקום, קיום וואו אפילו יצא לי חרוז.

ניסיתי לשאול את עצמי על הדרך שלי בנושא זה. ביקשתי בלב, ביקשתי בקול רם מההדרכה ומהיקום שישלח לי סימן והבנה בנושא זה.

ראשית הבנתי שהדרך שלי צריכה להיות טבעית לי, ללא מאמץ זורמת ממני בסנכרון ועוד ידעתי שסביר להניח שזה משהו שמוכר לי. שחר המורה שלי אמר את זה בצורה מדוייקת באחד מהסרטונים שלפעמים אנחנו לא יודעים לשים את האצבע ולהבין שזה זה.

שמתי לב כשאני שולחת שאלה ליקום/להדרכה ..התשובות מגיעות דרך שיחות עם אנשים וכמו תמיד ככה היה (אני לא יושבת ומחכה או מתשאלת את כל הסביבה שלי בשאלה אולי קיבלת צילצול מהיקום למסר עבורי .. אלא משהו במה שמישהו אמר פתאום מרגיש בבפנים שלי כתשובה לשאלה שלי).

נפגשתי עם חברה חדשה השבוע שאמרה לי את המשפט הבא " עד לאן שהעיניים שלך יכלות לראות" אחזור למשפט זה בהמשך. ובנוסף הבת שלי האירה את תשומת ליבי לכך שתמיד ששואלים אותי משהו אני עונה בדימוי, מסבירה תמיד בצורה ויזאולית המלאה בדימויים. מבחינתי שתי משפטים אלו היו מסרים ישירות מההדרכה שעשו יופי את העבודה כשלקחתי אותם להדהוד פנימי.

אלך קצת אחורה ואגיד שהבנתי שלא כולם מתקשרים באותה הדרך .. ניסיתי המון דרכים. למדתי בכמה וכמה קורסים, קראתי מליון ואחד ספרים שמעתי מליון ואחד תקשורים כולם היו טובים כולם הדהדו לי את מקום היכולת, אבל הדרך שלי עוד לא נחשפה בפניי .. התעקשתי לשבת שעות בשקט, אשכרה נראה לי שהגעתי עד מעבר ליקום הזה וגם לזה שאחריו ראיתי בדמיוני דברים מדהימים חוויתי תחושות של שקט ושחרור מהגוף הפיזי. ראיתי שם ספריות מלאות בספרים כולל את הספר עליי,  אבל עדיין לא מצאתי את הדרך שלי כזאת שתהיה יציבה כזאת שתהיה ברורה לתודעה שלי.  

הפעם נכנסתי פנימה והסתכלתי, יצאתי לדייט עם הרוח שאני והפעם הסכמתי להקשיב מבלי לדבר ואז הבנתי ..הבנתי שאצלי התקשור מתחיל כשאני בדו שיח זה יכול להיות דו שיח עם עצמי בכתיבה או עם מישהו אחר אשר מתייעץ איתי או זקוק לעזרתי . כאשר אני במצב זה מיד הראש שלי מתמלא דימויים לעיתים מילוליים ולעיתים ויזואליים.. זה כאילו קורה מעצמו .. זה כאילו הדו שיח מעורר ומגרה את החלק הזה. מגרה את התקשורת האחרת הממלאה את התודעה שלי בתמונות ודימויים המאפשרים לי להבין ולהסביר את הסיטואציה אשר נשאלתי עליה .. או לתת תשובה  בצורה שלפעמים אני נשארת המומה מהדיוק שלה.. 

זוכרים את המשפט שאותה חברה אמרה לי " עד לאן שהעיניים שלך יכולות לראות" אז זה הנטורל שלי, זה טבעי לי ,זה קל, זה זורם.. זה עובד עבורי ועבור אחרים הסובבים אותי .. והכי מצחיק שזה היה שם תמיד. 

שאלתי שוב אז איך אני יודעת שזה זה.. אני יודעת !! זה כי אני מרגישה שהנשמה שלי קופצת בתוך הגוף יש לי גלים של התרגשות מטורפת וכשזה קורה אני יודעת שחיברתי עוד חוט המקשר בין הגוף שאני לרוח שאני. יש לי תשובה במקום שהיתה לי שאלה.

 וואו מרגש המסע הזה וזה כמובן עד לשאלה הבאה ..ככה זה אצל שרוניות סקרניות ובמיוחד כאלו שנולדו בליל הסדר קושיות חופשי בחינם לכל החיים.

עכשיו יש לי את תחילת הדרך שלי ..המסע מתחיל. השאלה הבאה כבר קיימת , אבל את זה נשמור לפעם הבאה ..