לדבר עם הרוח סדנה למתקשרים ההמשך
שיתוף רגע לפני סדנת מתקשרים ההמשך..
שרון תכתבתי, כי שאת כותבת את יכולה לעשות סדר, תכתבי כי כשאת כותבת את משמיעה את מה שבפנים, תכתבי כי צפוף לדברים בפנים, תכתבי כי זה מאוורר את המחשבות, תכתבי כי זה מבקש להיות באור.. תכתבי כי .. נו אין לי מושג למה כי .. ואם למדתי משהו חשוב בסדנה הקודמת ..זה כי כשיש למה התשובה היא ככה .. אם כך תכתבי כי ..כי ככה.
פעם חשבתי וואו איזה כייף זה יהיה לתקשר, לדבר עם הרוח. להתייעץ עם הרוח או בכלל להיות רוח. לאהוב את הרוח ולהרגיש את אהבתה אליי מערכת יחסים של אהבה ללא תנאי שגם השמיים הם אינם הגבול.
שם כמו במטה של קסם כל שאלותיי יקבלו מענה, שם אעצום את עיניי ולעולם לא אהיה לבד. זה אמנם גם כך, אבל לא רק.
עם הזמן הבנתי שמערכת היחסים הזאת בנויה על מערכת היחסים שלי עם עצמי.. 
ולא איזה קסם טכני שמתרחש באמצעות מישהו אחר שיאיר יעיר וילמד אותי. את הדרך.
את הדרך הזאת אתה עושה לבד.
כשאתה לומד לדבר עם הרוח, כשיש לך מערכת יחסים עם הרוח האור נוכח. מאיר ומעיר את האמת, את השברים, את הכאב כדי שתוכל לראות, לתקן ראשית עבורך, אבל לא רק עבורך.. אלא למען הכלל כי בתאכלס ההפרדה היא רק אשליה.
באופן אישי אני עושה המון, מה זה המון, ים מה זה ים, אוקיינוס של עבודה פנימית, כותבת עליה גם כאן ומדברת עליה עם האנשים שפוגשת (משפחה, חברים קרובים ורחוקים ומטופלים ומתייעצים שאיתם יש לי קשר ו/או מגע ) אולי מישהו יפיק עבור עצמו ולו משהו קטן ממני.
(אם להיות כנה לגמרי עם עצמי, ברור לגמרי שיש בי חלק שאוהב ששומעים אותו ומגיבים אליו ולא מתביישת להגיד גם רוצה שיגידו לו איזה יופי ..כל הכבוד תמשיכי הלאה ..ולעיתים גם תגובות הפוכות שהופכות אותי אבל מלמדות אותי ביג טיים על עצמי).
מערכת יחסים עם הרוח זה כמו לונה פארק ..עולה גבוה וכמעט נוגע בשמיים ואז יורד למטה עד מעמקי בראשית של עצמך.
בשבוע הבא מתחילה סדנת ההמשך למתקשרים ..ועם כל הללה לנד לונה פארק אני מתחילה המשך של מסע .. מסע התחייבות לעצמי ולמערכת יחסים שלי עם הרוח.
שרוני בללה - לנד , קריפ - לנד ופארי- לנד בו זמנית.
ולסיום סיומת איך שאני מסיימת לכתוב מופיע לי על צג הנייד קבוצה חדשה בווצאפ הסדנה למתקשרים מתקדמים ..לחיי הסינכרונים המדוייקים .