ליקוי ירח

רוצה לספר ולשתף בחוויה שלי מליקוי הירח שהיה ביולי 2018  וכמה תובנות שלי ממנו.

במסגרת סדנה שלקחתי בה חלק הנושא שנבחר לעבוד עליו היה השפעת ליקוי הירח.

כיצד הליקוי משפיע עלינו ומה אנו יכולים להיות/לעשות כדי לאפשר לו להשפיע עלינו בצורה הטובה ביותר?

חשבתי לעצמי .. וואו הפעם זה גדול יותר, המחשבה הראשונה שלי היתה , בזה מעולם לא נגעתי היתה לי תחושה של משהו שגדול ממני בהרבה ואולי גם מהיכולות שלי.. הרגש הראשון שהציף אותי היה חוסר אונים .

השעה היתה שעת צהריים לכן שמתי לי תזכורת לשעה בו מתחיל ליקוי הירח. לאחר מכן התחלתי לשים לב לתחושות שלי, הגוף שלי כהרגלו אמר את דברו (הבטן שלי התהפכה ואפילו כאבה) כאילו ביקשה לשחרר ממנה את כל המיותר שנאסף בתקופה האחרונה. אפשר לתאר הרגשה זו כגלים בתוך הגוף כאילו כל המים בגוף שלי היו בתזוזה .. אפשרתי להם להיות עד שנרגעו.

ליקוי הירח החל יצאתי לגינה אצלי בבית, לא הצלחתי לראות את הירח היות ועצי ענק הסתירו אותו (רמז סמלי למה שעומד להתרחש בהמשך) לכן יצאתי החוצה לסמטה שאני גרה, הייתי שם לבד, אני והירח שם למעלה מרימה את הראש למעלה באותו רגע הציפה אותי התרגשות של חוסר אונים, התרגשות מכוחות הטבע הבנה והסכמה שיש שם כח עצום שפועל מבלי השליטה שלי , המחזה היה מרהיב ולי הקטנה שם למטה נותר רק להסתכל בהתפעלות ובפליאה בגרמי השמיים שמסתדרים להם בשורה ישרה חושפים ומסתירים משחקים של אור צל שמש ירח וביניהם כדור ארץ עומד בשורה אחת איתם. ואז פתאום לכמה דקות שם בסמטה הפכתי להיות כדור הארץ כולו, מאחורי השמש ומלפני הירח ואני עומדת בשורה אחת איתם.

חוויתי סינכרון גדול מאוד שם, בלילה בסמטה  ליד הבית שלי לרגע הייתי כל כך גדולה שבכוחי היה להציל (לעשות צל) את אורה של השמש מלהגיע ולהאיר את הירח. גדולה מספיק כדי לגעת בשמיים. הפעם תקשרתי עם גרמיי השמיים. כוחות של טבע הפועלים בכוחות עצמם. לא היו שם מילים היתה שם אנרגיה גדולה ומגדילה.

למדתי שחוסר אונים מאפשר לך לגדול. זה התחיל מחוסר אונים של.. איך אצליח לתקשר את הנושא הזה מה שאיפשר לי לחוות סינכרון מדהים עם כדור הארץ.

הפעם הסכמתי והתמסרתי לרגש זה בצורה שלמה והחוויה היתה מדהימה. בלילה לא ממש הצלחתי לישון , אבל היה שווה כל רגע.

התובנה המשמעותית שלי מאותה חוויה מאותו ליקוי היא,  להסכים לגדול להבין שתחושת חוסר אונים מאפשרת לנו להתחבר לכח גדול אף יותר , העוזר לנו לצאת מגבולות הידע וכמו גם מגבולות הגוף הפיזי שלנו.