מימד שלישי וחמישי

לפני זמן מה קראתי פוסט בפייס אשר דיבר על מימד שלישי וחמישי בו תיארה הכותבת את הלא בסדר שהיא כבר לא שם כל הזמן ..משהו בתוכי התחיל להגיב נתתי לתגובה הפנימית שלי לספר לי מה מתרחש בתוכי. 

הלא בסדר התחיל לקפוץ בתוכי, לא בסדר שאני לא יודעת ומבינה בזה (במימדים) , ומה זה בכלל אומר ..

אז החלטתי להעלות שאלה  בנושא כאן קבוצה ולבקש הסבר..ככל שאנשים כתבו, הרגשתי מבולבלת יותר ומבינה פחות ופחות. אחת התגובות היתה ..הכי טוב שתשאלי את המדריכים שלך.

אז עשיתי את זה, הדבר הראשון היה הספק הענק שאקבל תשובה ..התחברתי עם הספק כמו שהמורה שלי לימד אותי, ברקע אני שומעת את ההדרכה שלי אומרת, אנחנו נחכה.. ישבתי 10 דקות נכנעת ונושמת לתוך החסימה שאני מרימה, לתוך הספק לשמוע מה יש לו להגיד .. שומעת את הספק שאומר לי זאת רמה גבוה מידי בשבילך את ממילא לא תביני כלום את קטנה את לא שווה , עזבי אותך חפשי באינטרנט תשאלי בחוץ וככה הוא (אני) ממשיך/כה. מרגישה את ההדרכה שלי מהצד השני מחכה בסבלנות ..נותנת לי זמן ומחכה ..שנהיה שקט המידע התחיל לזרום. וזה מה שאמרו:

אין צורך לעלות לשום מקום הכל מתרחש כאן בו זמנית. הרשי לנו להזכיר לך שני דברים:

1. את מתקיימת במרחב הנקרא כוכב הבחירה, משמע הדבר שבידך הבחירה כולל הבחירה באיזה מימד להתקיים ואפילו בו זמנית.

2. את מתקיימת בגוף אשר אינו תופס את הרב מיימדיות סבלנות אל תקדימי את המאוחר.זה נכון שיש שינוי, וזהו שינוי גדול הדורש הסתגלויות שבחלקם אינן פשוטות לבני האדם אך מצד שני פשוטות ומוכרות מאוד למהות ולרוח שאתם. בני אדם זקוקים לשמות להגדרות למילים, לשליטה לזמנים, מיקומים. ולסיום אנו ממליצים הרפי מהסברים התמקדי בהרגשה ובתחושה שלך באשר למתרחש.

לאחר שסיימתי את התקשור שעשה לי קצת סדר בראש והרבה סדר בלב עלה בי פחד או יותר נכון להגיד חשש.

שוב נכנסתי פנימה לשאול מה קורה? אני מפחדת להביע אותה, את התשובה שקיבלתי, היא שונה כל כך ממה שכתוב שם. (בתגובות שנתנו האנשים האחרים לשאלתי) היא נתנה לי הסבר ושקט מצד אחד. ומצד שני אני מפחדת להביע ולכתוב.

האומץ והפחד משחקים אצלי מסירות. והבוקר מרגישה נוח יותר לפרסם ולכתוב את חלקי בנושא. יום נפלא שיהיה בכל המימדים והתמונה: אחת האהובות עליי במיוחד העדינות של הפיל הגדול שתומך בפיל הקטן החושש להיכנס למים.