מסר מתוקשר מקבוצת הלב לשנת 2019


מסר לשנת 2019

מבקשת בליבי מסר לשנת 2019.
מול עיניי הופיע ספר גדול התקרבתי אליו ובתוכו ראיתי עט כולה זהב.
ראיתי כמה משפטים שכתובים בו ואז שמעתי, הפכי את הדף.

שנה זאת היא ההיסטוריה העתידית שלכם. בשנה זאת מונחות אבני היסוד ..עכשיו בזמן זה הנכם בהווה אך גם בהיסטוריה של העתיד לבוא, להזכירכם הזמן הינו מעגלי ואינו קווי.
החל משנה זאת ולא רק בשנה זאת, בתקופה זאת יכתבו החוקים החדשים (כאן לרגע היה שקט, ואז נאמר, להזכירכם את החוקים שהיו ושכחתם) הרצף של הזמן בתקשור היה כמו מעגלי ,עתיד ועבר התחברו והפכו לאחד מה שאפשר לחוות הווה בצורה משמעותית יותר (קשה לי להסביר כי זה היה ברמה של חוויה). 

שנה זאת חשובה להמשך הדרך.

"ספר החוקים ששימש אתכם עד היום התיישן, וכעת נדרשת התחדשות/היזכרות.
על החוקים החדשים להיכתב מתוך ליבכם ולא מראשכם (כאן לאחר משפט זה הרגשתי מועברת לאזור זמן אחר בו התקשורת הטלפתית היתה אמצעי התקשורת הנפוץ ביותר, הסתכלתי סביבי היה שקט אך הטבע דיבר ההרים המים החיות שסביבי זה הרגיש שהכל מחובר אלי ואני בהתאמה מחוברת אליהם) לאחר כמה דקות של חוויה.. חזרתי, שאלתי על הסיבה והסבר – על החוקים החדשים להיכתב מתוך ליבכם – מה שנאמר היה כי רק בליבנו אנו מאוחדים עם הבריאה, היקום, אלוהים.

* האחד – האחדות וההכרה שהאנושות כולה היא חיבור של אחד, ההפרדה היא אשליה וליבכם הוא יודע זאת. המיקוד השנה הוא התעוררות מאשליית הנפרדות ומציאת האחדות, בתחילה הפנימית ובהמשך חיצונית.
כשאתם נפגשים עם האדם שמולכם חפשו את ליבו (הסתכלו לתוך עיניו).
כשאתם נוגעים ..שימו את ליבכם בידכם וגעו עם הלב.
כשאתם מדברים ..דברו מתוך ליבכם ואל ליבו של האחר.

* אפשרו קבלה - מעבר מהתנגדות ומאבק, לקבלה ואחדות לשיתוף פעולה.
קבלה הינה פתיחת הדלת לאנרגיה של אהבה.

* התרחבות של החוויה האנושית – לכל אחד מהחושים שלכם קיימים תתי חושים, בעלי יכולת קליטה רחבה יותר צלולה יותר ועמוקה יותר. (הנכם רואים שומעים וחשים בצורות רחבות בהרבה יותר ממה שאתם מודעים אליהם) נכון לזמן זה תתי חושים אלו פועלים אך אינכם ערים אליהם אינכם מודעים לכוחם . גופכם זה שאתם רואים חשים הוא רק חלק מגופכם, שאלתי למה הכוונה ומה שנאמר סביב גופכם קיימים גופים נוספים שרמת צפיפותם והנראות שלהם שונה, אנו קוראים להם מעבר לגבולות הגוף.
כמה דקות של שקט... בהם יכולתי להפנים את מה שנאמר ואז קיבלתי פניה אישית -
קבוצת הלב מהותה אהבה ואת חברתנו היקרה הסכימי והעברי דרכך את אותה התמצית, תמצית של אהבה. ומשם חברי אנשים לעצמם כדי שיוכלו לראות את חיבורם לאחרים ולהתחיל בכך למוסס את אשליית הנפרדות.