נשיקה ראשונה - חלק ב

פגישה עם ההדרכה.

אני בדרך כלל לא כזאת שמנשקת ורצה לספר ..
אבל על הנשיקות שקיבלתי אתמול אני כן רוצה.

נכנסתי למדיטציה שמטרתה היתה פגישה עם המדריכים המלווים אותי ..
נכנסתי פנימה ולאחר שביקשתי להיפגש, הם הופיעו ישבו מולי בחצי מעגל יכולתי להרגיש שיש שם אנרגיה נקבית וגם אנרגיה זכרית הרגשתי את החיבור בינינו אשר הורגש אצלי בלב (כשסיימתי את המדיטציה היתה בי התרגשות בעוצמה מאוד גבוהה שלא כל כך הבנתי אותה בהתחלה) זה קצת דומה להרגשה של קליק בלב, של התאמה, של ציפייה, של אהבה..
לאורך כל המפגש (במדיטציה) ישבנו גם אני וגם המדריכים, לקראת סיום הם קמו, אני המשכתי לשבת. כל אחד מהם נתן לי נשיקה באזור המצח (אזור העין השלישית) זוכרת שמשהו בתוכי אמר לי תספרי את הנשיקות..
ספרתי 6 נשיקות. 

בבוקר שלאחר מכן הצלחתי להבין כמה משמעותי היה התהליך של החיבור וגם הבנתי למה יצאתי מהמדיטציה בהתרגשות (איזה כייף זה שקודם חווים וההבנה יורדת מאוחר יותר) ועוד יותר משמח אותי שאני לומדת לאפשר לזה ולא רצה מיד להבין ..
חיפשתי רחוק מה שהיה קרוב, ברמה של מ"מ, חיפשתי שם (מה שהיה פה) ..
ברגע שהסכמתי להרגיש .. (תהליך עמוק שמחייב התמסרות מלאה) הצלחתי להרגיש את האנרגיה יותר נכון להגיד האנרגיות שלידי . מאפשרת לאנרגיה למלא אותי ,למלא את כל התאים בגוף ולאפשר לה לדבר מהלב עם כמה שפחות התערבות של המחשבה.
חיפשתי בראש מה שנמצא בלב .. תקשור הוא הסכמה לקבל ולהרגיש אהבה ואתמול חוויתי אותה בצורה מרגשת מאוד.
במהלך המדיטציה גם חוויתי שיעור או יותר נכון הדגמה של מה קורה שאני מנתקת את הלב ועוברת למחשבות ומה קורה כשאני מתחברת שוב ללב ..

קשה לתאר במילים, חוויה.

וכדי שהסיפור יהיה שלם ומדוייק, בבוקר כתבתי בקבוצת הווצאפ המשותפת של הסדנה על ההחלטה שלי לצאת מהארון (התקשור) ולפרסם בפייס תקשור שלי, היה שם המון פירגון .. ואני כתגובה שלחתי נשיקה לכל אחד ולסיום כתבתי את המשפט, רק היום רק היום נשיקות חינם ... תחושה מוקדמת משהו ..