עזרה מהרוח
איזו עזרה אפשר לקבל מכם?
שאלה זאת עלתה כחלק מתרגול תקשור, בקבוצה שאני משתתפת בה. 

בתרגול השבועי הזמין אותנו המורה שלנו לשאול את המדריכים שלנו שאלה על טיב היחסים איתם. ליתר דיוק, זו שאלה שנוגעת בציפיות שיש לנו מהם: איזו עזרה אפשר לקבל מהם?

את השאלה הוא הציע לשאול בשני רבדים - ברובד האישי, של כל אחד אישית מהמדריכים שלו; ובאופן כללי, של בני אדם מהרוח.

משתפת וכותבת על התהליך שעברתי השבוע ואיך התרגול כאילו היה מוזמן ועשה לי יופי של חיבורים וסגירה. (תודה שחר)
קצת לפני שמתחברת אכתוב שבמהלך כל השבוע האחרון הייתי חולה (גם כתגובה לטראומה שחוויתי בעברי שהציפה כאב לא פשוט), רב היום או שהייתי במנוחה ושקט או שישנתי חלמתי המון חלומות על ההדרכה ראיתי אותם יושבים לידי, ראיתי אותם יושבים סביבי, ראיתי אותי חלק מהם ראיתי שיתופי פעולה בצורות שאני לא ממש יודעת לשים במילים, הרגשתי מוגנת הרגשתי חלק מקבוצה שאני מכירה.
באחת מהמדיטציות הופיע אחת המדריכות והדריכה אותי כיצד לשלוח דרך העין השלישית שלי מעין קרן מרוכזת של אנרגיה. אנרגיה של אור לאותו מקום אשר נדרשת בו תמיכה וזאת כדי לעורר מקום זה לרפא או לתקן עצמו, להזכיר לתאים את הסדר התקין (ככה היא הסבירה) .


לאחרונה כשההדרכה שלי נוכחת אני מרגישה כמו ליטוף באזור העין השלישית, התהליך הרגיש כאילו העין השלישית שלי מתרחבת ושולחת גל או תדר עדין של אנרגיה .. היה לי קצת מוזר אבל זרמתי (לומדת לאט לאט לאפשר) שאלתי את המדריכה גם על החוויה שהיתה לי לפני שבועיים של התחושות ה"מוזרות, שבהם הרגשתי את היד שלי חסרת משקל ובו בזמן הרגשתי שהיא שוקעת פנימה לתוך האזור של הגוף שאני נוגעת בו.
תשובתה היתה – זה היה שם תמיד.


באותו רגע עלה בי זיכרון מרגע המוות של אבא שלי (לפני שנתיים).
כשאבי נפטר הייתי לידו בבית החולים כמה דקות לפני מותו (משהו בתוכי הדריך אותי) לקחתי את ידו שמתי אותה בידי ואת היד השניה שלי הנחתי על ליבו.. הרגשתי את החיבור ואמרתי בליבי אני כאן זה בסדר הכל יהיה בסדר .. שמעתי שער נפתח כמה דקות לאחר מכן הרגשתי את האנרגיה יוצאת מגופו ממש באותה שניה הרגשתי שמבית החזה שלי נפתח פתח שהולך ומתרחב באמצעות ספירלה וכשסיים להתרחב הרגשתי אנרגיה נעימה ואיטית היוצאת ממני ומבקשת ללוות. במשך כמעט 12 שעות גם לאחר שעזבתי את המקום הרגשתי שאזור זה פתוח ושולח אנרגיות של תמיכה וליווי. זה התרחש באופן אוטומטי, מן יכולת שלא ידעתי שיש לי וכיצד בכלל היא פועלת, היא פעלה לבד זה כאילו הגוף שלי יודע לעשות משהו שאין לי הסבר .. במהלך כל 12 השעות האלו הייתי בשלווה ושקט שלא מכירה. כאלו מעולם ואזור זמן אחר. בשלב מסויים קיבלתי הוראה זהו עד כאן . האזור שהיה פתוח נסגר ורק באותו רגע הבנתי שאבא שלי מת.
המדריכה חזרה ואמרה – זה היה שם תמיד.


נכנסתי למדיטציה ושאלתי לגבי העזרה של הרוח ברובד האישי – התשובה שקיבלתי היתה שכרגע אני מקבלת עזרה כדי לעבור תהליך של היזכרות וחיבור למה שיש בי. תהליך הדורש לא פעם ריפוי וחזרה נוספת למקומות של כאב כדי להרחיב את זויות ההסתכלות שלי.
לפני כשנתיים חיפשתי שם מתאים לאתר ולדף העסקי שלי .
השם שעלה היה כשהגוף פוגש את הנפש והרוח מיד הרגשתי בליבי שזה זה..
עכשיו מבינה יותר ויותר ששם זה הוא בעצם תפקיד, הוא המסע שלי ומתוכו ובעזרתו ללוות אחרים.
עוד נאמר לי שאני כאן בתפקיד מטפלת ומלווה מתוך כך המידע התקשורי שאני מקבלת סגנונו יהיה בהתאם לצורך של מבקש הליווי או הטיפול.
ראיתי אותם (את ששת הישויות המלוות אותי ) יושבים במעגל וכל אחד בתורו ציין בפני אנרגיה שונה שבזמן זה אקבל עליה הדרכה.
הדרכה המתמחה בטיפול וריפוי
הדרכה המתמחה בליווי תמיכה בתהליך
הדרכה המתמחה באהבת האני
הדרכה המתמחה בהכלה רחמית (אותה אקבל גם מונוס)
הדרכה המתמחה בחדות קריסטלית (אותה אקבל גם ממרלין)
הדרכה המתמחה ביצירתיות.
עוד שאלתי איזה עזרה באופן כללי בני אדם יכולים לקבל מהרוח – התשובה שקיבלתי היתה ויזואלית ראיתי פנס עם אור היודע להאיר כלפי פנים כזה שיודע לעשות בהירות במקום של חושך.
הרוח היא אור כך נאמר לי אשר תפקידה הוא להאיר את הדרך לאלו המבקשים להתקדם.