תקשור שנתי 2022  - בחירה חופשית

הרעיון של תקשור שנתי התחיל בקבוצה שאני חברה בה. זה היה ב 2019 קצת לאחר הקורס לתקשור (חיבור מחדש) שפתח לי דלת מחודשת אל כל השפע שמלווה את מה שיש בתוכי ומבקש לצאת החוצה.

לעיתים זה מרגיש לי כמו לידה מחדש של עצמי.

מצרפת כמה שורות מכל אחד מהם:

שנת 2019

שנה זאת היא ההיסטוריה העתידית שלכם. בשנה זאת מונחות אבני היסוד ..עכשיו בזמן זה הנכם בהווה אך גם בהיסטוריה של העתיד לבוא, להזכירכם הזמן הינו מעגלי ואינו קווי.

החל משנה זאת ולא רק בשנה זאת, בתקופה זאת יכתבו החוקים החדשים (כאן לרגע היה שקט, ואז נאמר, להזכירכם את החוקים שהיו ושכחתם) הרצף של הזמן בתקשור היה כמו מעגלי ,עתיד ועבר התחברו והפכו לאחד מה שאפשר לחוות הווה בצורה משמעותית יותר. שנה זאת חשובה להמשך הדרך.

"ספר החוקים" ששימש אתכם עד היום התיישן, וכעת נדרשת התחדשות/היזכרות...

"על החוקים החדשים להיכתב מתוך ליבכם.

ביקשתי הסבר..

מה שנאמר היה כי רק בליבנו אנו מאוחדים עם הבריאה, היקום, אלוהים.


שנת 2020

שנה זו הפכה את האדמה, את ההרגלים של כל בני האדם ללא קשר להיכן הם מתגוררים בפלנטה הזאת של כדור הארץ. היפוך הקרקע מטרתו לעזור להעלות על פני השטח את הבעיות,  את כל הדברים שקברתם עמוק בתוכה ובתוככם (באדמה) שנה של זעזועים של שינויים של היפוך סדרי בראשית.

זכרו כי האדמה היא השותפה הטבעית והראשונית שלכם ולכן רק זעזוע בה יש בכוחו לעשות שינוי תודעתי בסדר גודל כמו שחוויתם בשנה זאת.


שנת 2021

אם כך שנת 2020 דאגה להפוך את האדמה לחשוף ולאפשר לדברים לעלות על פני הקרקע .שנת 2021  מאפשרת להאיר עליהם, כעת הגיע הזמן להאיר על מקומות חשוכים אלו כדי לרפא אותם וזאת כאמור נעשה באמצעות אור וחום.

אורה של השמש הוא האור האלוהי מהותה הינה אהבה אשר מקרינה מאורה וחומה ללא תנאי על כל אשר קיים.


שנת 2022

את התקשור של שנה זו עשיתי עם הרבה יותר נינוחות. עם תחושה שאת המסר הזה אני קולטת מכל החלקים שהינם לב שלם אחד, ההדרכה שלי מרלין וונוס. שיחד מהווים עבורי ליווי המייצג את הנקבי הזכרי את החיבור והאחדות ביניהם.

התקשור לשנת 2022 נפתח בתמונה של לב גדול. מצידו האחד האנרגיה של מרלין ומצידו השני האנרגיה של ונוס בתוכם האנרגיה של ההדרכה שלי.

נדהמתי לראות את השילוב בין כל אלו אשר יחד הופכים לאחד שלם.

ההדרכה שלי פנתה אליי ואמרה הגיע העת לחיבור זה שאת רואה. כעת את בשלה לראות באופן תלת מיימדי זה, כדי לאפשר לחיבור בינך לביניינו להפוך לרחב יותר ועמוק יותר.

ישבתי בתוך אנרגיה זו שמלאה את גופי וליבי באהבה עוטפת ונעימה כזאת שאני מכירה מרגעים בהם אני מצליחה לחוש את הרוח שאני מתמזגת עם הרוח שמעבר. 😇💛


האנרגיה של השנה הנספרת 2022 תעסוק בבחירה חופשית, זו אשר ניתנה לכל נשמה אשר מבקשת להתגשם בכוכב לכת זה. כוכב בו ניתנה הבחירה החופשית כבסיס לצמיחה והתפתחות.

הוירוס אשר מלווה אתכם בשנים האחרונות אחד מתפקידיו הוא לעזור לכם להיזכר בעיקר בכך. (כמובן לאלו אשר יבחרו בכך).

להיזכר שיש לכם בחירה חופשית מעצם היותכם.

להיזכר שיש לכם בחירה חופשית מעצם אותה בחירה ראשונית של האלוהות זו המאוחדת על כל חלקיו, יקומים גלקסיות כדורי לכת בני אדם בעלי חיים צמחים חלקיקי אויר חלקיקי אור, אנרגיות וכל שישנו.

עם בחירתה של נשמה לחוות גלגול בגוף, כאן בכדור הארץ יודעת היא שברגע חיבורה עם הגוף תתרחש שכחה (החשכה) וזאת כדי ללמוד ולהתפתח מתוך בחירה חופשית.

לרגע נזכרתי באחד מהתקשורים היותר מרגשים שלי עם ונוס על הריון ועל הסיבה שאשה בהריון כל כך קורנת  בו נאמר ..'הריון זהו הזמן בו אשה נושאת ובוראת בתוכה ניצוץ אלוהי המבקש להתגלם בגוף'✨

בחירה חופשית הינה אחת מצורות ההתפתחות המאתגרות ביותר שיש. אך בתוכה גלום החופש הגדול ביותר שיש.

וכעת בשנה זו הגיע העת להיזכר בכך, באותו חופש.

חופש בחירה.

חופש אשר מאפשר בחירה.


בהמשך התקשור שמעתי את צמד המילים: אור וצל

לאחר מכן ראיתי אדם עומד על אדמה מעליו שמש וכאשר נוגעת היא בו אותה קרן שמש מופיע צילו.

ולאחריו הסבר מילולי:

הצל הינו השתקפותו של הניצוץ האלוהי זה אשר בתוכו של אדם. השתקפותו של האור הנמצא בתוכו.

כאשר פוגשים אתם את הצל שלכם, עצרו לרגע וראו בו את אורכם, רגע קט של אור.

לעיתים תפגשו את הצל הולך לידכם מימין לעיתים משמאל לעיתים הוא מלפנים ולפעמים מאחור.


אספר שבאחד מהתקשורים הראשונים (המחודשים) שלי עם ההדרכה שלי, אני זוכרת שהם אמרו לי משפט שלא ידעתי איך לאכול אותו אז (חחח איך אוכל מופיע אצלי בכל מקום , אההה🙃😋)

הם אמרו לי, "ניכר כי הינך מפחדת מהצל של עצמך".

כעת אני מבינה את המשפט הזה והאמת היא שאני דיי מסכימה איתו בהרבה מקרים אני מפחדת להפיץ את האור שבי.

מקווה שבפוסט הזה פחדתי קצת פחות 😊

ולסיום מאחלת לכולנו וגם לעצמי ללמוד להנות מהדרך, לשחק את משחק החיים, להתמסר אליהם כמה שיותר, להאמין ולסמוך על המסע שיוביל אותנו לטוב ביותר האפשרי עבור כל אחד ואחד.

שרון 💛