14 Nov
אינדיאנים - סיפור בהמשכים ..

הלילה חלמתי על צבעים ועל אינדיאנים.
בחלום ראיתי את עצמי אינדיאנית יושבת בתוך אוהל סביבי היו המון פריטים: אבנים, קלפים, בדים, עצמות, נוצות של בעלי כנף וכל מיני פריטים שאין לי מושג מהם ומאיפה הגיעו. 

לידי באוהל ישבו אנרגיות/ישויות שלכל אחת צבע משלה שיתוף הפעולה איתם היה קצת מוזר בכל פעם שצבע רצה להגיד את דברו האוהל הפך להיות אותו צבע .לאוהל נכנסו אנשים שבאו לבקש עזרה בבעיה שמטרידה אותם .. (מעניין מי יודע אולי חלמתי על גלגול אינדיאני שלי)"

כתלמידה ממושמעת במסע ההתפתחות הרוחנית שלי הסכמתי להיכנס למדיטציה ולבדוק.
נכנסתי למדיטציה עם בקשה לחזור ולהתחבר לאותה אינדיאנית, הצלחתי לשהות שם רק כמה דקות ראיתי את עצמי בתוך מקום שאיני מכירה ואיני יודעת להגדיר אותו בידי מכשיר כזה שיכול להריץ את "הסרט" אחורה וקדימה הזזתי אותו לתחילת חיי ופגשתי שם דמויות שאת האנרגיה שלהם הרגיש לי שאני מכירה הרצתי את הסרט עד לסופו שם חוויתי כאב חד בגב מיד פתחתי עיניים פיזית.. 

נשמתי ונכנסתי שוב.. ראיתי שוב את האוהל משהו בי אמר כנסי והסתכלי דרך עינייה של אותה דמות נכנסתי ואז הבנתי את כוחה .. תקשור דרך תחושה וראייה (קצת מסובך להסביר וצריכה עוד לחקור ולחזור לשם שוב).

עברו חודשיים,  ומשהו בי ביקש לחזור לשם שוב..

חזרתי לשם שוב במדיטציה כדי לחקור עוד קצת על הגלגול האינדיאני שלי ומה זה אומר תקשור דרך תחושה וראייה.

נכנסתי למדיטציה עמוקה מתוך הסכמה להבין ולהיזכר קצת יותר.. לאחר מספר דקות של שקט שמעתי רעש, של אנשים, של חיות. הסתכלתי סביב וראיתי שאני נמצאת שוב באוהל אינדיאני ענק.  

קמתי מהכסא שישבתי לראות מהיכן מגיע הרעש ..יצאתי החוצה מחוץ לאוהל וראיתי שורה של אנשים, כל אחד מהם החזיק משהו ביד. הסתובבתי וחזרתי לשבת באוהל.
ראיתי את עצמי מקבלת את פני האנשים הבאים להתייעץ איתי, שמתי לב שכל אחד מהם הביא פריט שקשור בשאלתו.
ראיתי את עצמי מנהלת שיח עם אותו פריט תוך כדי הנחתו בתוך ידיי .. דברו והראו לי כך אמרתי.

יצאתי מהמדיטציה קצת מרוגשת .. נו טוב הרבה מרוגשת ומבינה קצת יותר את ה"מוזרות" שקטלגתי את עצמי בה כמעט כל חיי.. 

כן כן אם נהיה מספיק בשקט נשמע את האנרגיה מדברת גם מתוך הדומם שנים על שנים ביטלתי את זה בביקורת או בקיטלוג של הזוי.

 מי יודע אולי ההזוי הוא השפוי החדש.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.