שיחות עם אבא בעולם שמעבר
אבא .. 
חמש שנים עברו מאז שהלכת לעולם שכולו טוב.
אמנם אין לי יותר אף אדם שאוכל לקרוא לו אבא בגלגול זה, אבל דע לך שיש לי תמיכה רחבה וענקית סביבי, בן זוג, ילדים, אחים משפחה ומורי דרך שממשיכים איתי את הדרך והלמידה של להיות אני. 

בתוך למידה זאת של להיות אני, אני מגלה מתנה מיוחדת שיש לי ..יכולת תקשור, היכולת להתחבר אל העולם ולידע בצורה רחבה יותר ושונה.
יכולת שבעזרתה אני יכולה לעזור לעצמי ולאנשים. 

ה-  28/4 היום בו עזבת את גופך וזוהי הזדמנות ממש טובה לספר על חוויה שלי שהתרחשה לפני 4 שנים, שבה אני רוצה לשתף ועליה אני רוצה לספר. 
זה היה שנה אולי קצת פחות אחרי שעזבת את גופך והלכת לעולם שכולו טוב.  השתתפתי בקורס קבוצתי ללימוד תקשור. הלכתי לקורס בעקבות תשוקה שבערה בי המון זמן התשוקה לתקשר (תאכלס אז לא ידעתי מה שאני יודעת היום שלא ממש צריך ללמד אותי, אלא ללוות אותי ולעזור לי להתחבר). 
בכל מקרה באחד ממפגשי הקבוצה הציעה המנחה לתקשר עם העולם שמעבר היא הציעה לתקשר עם קרוב שהלך לעולמו או לשאול באופן כללי ולבקש לקבל מידע עם השאלה. מה שלומך, והיכן אתה נמצא ? 
במילים אחרות, לאן הולכים אחרי המוות. 
אחת מההנחיות היתה תנו לכל מה שעולה להיות, מידע יכול להתקבל בכל דרך, שמעתי ויזואלי טלפתי (אז גיליתי שאצלי הקליטה היא בכל הדרכים יחד). 
עצמתי את עיניי ונתתי לכל מה שמתרחש להיות. 
אני זוכרת שראיתי שביל ארוך, באיזה שהוא שלב השביל התעקל וראיתי סלע עברתי אותו ובסוף השביל ראיתי את אבא שלי בא לקראתי לפגוש אותי. 
אני שואלת אותו אבא מה שלומך הוא עונה לי, מסתגל. 
הלכנו זמן מה בתוך יער ממש יפה והגענו לבית מעץ. הוא מסמן לי להיכנס פנימה אל תוך הבית. על הדלת יש שלט עליו כתוב פאר (שם המשפחה שלי לפני הנישואים) התחושה בבית נעימה דומה לבית שלו כשהיה בחיים, מקושט בטוב טעם. לאבא שלי היה טעם מיוחד היה לו חוש אומנותי מאוד מפותח הוא היה פסל בעשור האחרון לחייו. היתה שם תחושה מוכרת כך שזיהיתי מיד את האנרגיה שלו.  (מצורף לפוסט זה סרטון שאבא שלי צילם של הבית בו גרו הוריי בהרצליה)
ביקשתי שיספר לי קצת על המקום/מרחב שהוא נמצא כעת. 
יצאנו מחוץ לבית ואז הוא אומר:  יש משהו מיוחד שאני חייב להראות לך, התפאורה סביב מתחלפת על פי הרצון שלך, אתה יכול לבחור את המקום ואת מה שאתה רוצה שיהיה בתוכו. 
הוא הנחה אותי לעצום עיניים ולבחור בלב מה אני רוצה שיהיה שם. 
עצמתי את עיניים ואמרתי אני רוצה להיות בתוך שדה גדול מואר עם המון פרחים, אני פותחת עיניים וזה מה שאני רואה. 
עצמתי שוב את העיניים ואמרתי בלב אני רוצה להיות בחוף הים, פתחתי את העיניים ומצאתי אותנו על חוף ים. 
יאאא אני אומרת ממש נחמד. 
כך הסתיים התקשור ונפרדנו לשלום. 

לפני כמה חודשים יצא לי לשמוע הרצאות בנושא רגרסיה לגלגולים קודמים ולזמנים שבין הגלגולים.
בהרצאה זו תיארה המרצה מידע מתוך אלפי סאשנים טיפוליים שעשתה, בהם המטופלים תיארו לה, תחת היפנוזה בדיוק את המתרחש לאחר המוות ובזמנים שבין הגלגולים .. 
היא מספרת ומתארת בדיוק את מה שאני ראיתי בתקשור ההוא עם אבא שלי . 
צמרמורות שטפו אותי בכל הגוף והייתי מעט המומה ויחד עם כך אני מתחילה להבין שחווית התקשור שלי מלפני כמה שנים היא לא הדמיון שלי ..(למרות שהוא ממש ממש מפותח 😁😉)
תסכימו איתי שהסיכוי שאלפי אנשים שאני לא מכירה, ולא מכירים האחד את השני ידמיינו או ימציאו את אותו סיפור הוא כמעט אפסי. 
וממש ושמחה על "צירוף המקרים" שהגיע בדמות הרצאה ביו-טיוב בזמן נסיעה באוטו.. 
בקיצור אני גם המומה וגם שמחה במתנה שמתגלה לי בכל יום עוד קצת. 
אספר שאני מידי פעם מתקשרת עם האנרגיה של אבא שלי. 
דרך השיחות האלו אני לומדת ומבינה הרבה מאוד על עצמי. 
עוד אספר שכאשר אני מתקשרת עם אבא שלי .. אני חוזרת בדמיוני לאותו בית שמתועד בסרטון המצורף.
לסיכום אגיד שאני בטוב ויודעת שגם אתה.
שרון 😊